REKLAMA
Znaleziono 2655 wyników
Wrocław: Tak zmieni się kamienica na Wyspie Słodowej. Zobacz projekt Concordii [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Tak zmieni się kamienica na Wyspie Słodowej. Zobacz projekt Concordii [WIZUALIZACJE]
Wiemy, jak będzie wyglądać zrewitalizowana kamienica na Wyspie Słodowej. Inwestor właśnie zaprezento...
Aż 14 firm zainteresowanych budową kompleksu szkolno-przedszkolnego na granicy Jagodna i Wojszyc [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Aż 14 firm zainteresowanych budową kompleksu szkolno-przedszkolnego na granicy Jagodna i Wojszyc [WIZUALIZACJE]
Olbrzymie zainteresowanie przetargiem na realizację nowego kompleksu szkolno-przedszkolnego, jaki ma...
W Krakowie firmy powoli wracają do rozmów o wynajmie biur, a inwestorzy przygotowują kolejne projektyartykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie firmy powoli wracają do rozmów o wynajmie biur, a inwestorzy przygotowują kolejne projekty
Prognozy dotyczące napływu do Polski nowych inwestycji zachęcają deweloperów do aktywności. Jak poda...
Miasto wybrało wykonawcę budowy zespołu szkolno-przedszkolnego na Wojszycach [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Miasto wybrało wykonawcę budowy zespołu szkolno-przedszkolnego na Wojszycach [WIZUALIZACJE]
5 marca miasto rozstrzygnęło przetarg na budowę nowego zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Asfal...
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Citiesartykuł
Pokaż artykuł
Jak odkorkować Warszawę i oddać ją mieszkańcom? Raport Clean Cities
Każdego dnia po Warszawie porusza się około 700 tysięcy pojazdów, co generuje blisko 1,5 mln przejazdów. Efektem tak dużego ruchu jest m.in. uciążliwy hałas, smog, korki, strata czasu, pieniędzy a także i zdrowia. W związku z tym, z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) oraz Dnia bez Samochodu, Clean Cities Campaign w Polsce przygotowała raport pt. “Z wizją. Miejska polityka transportowa w kształtowaniu jakości życia. Rekomendacje dla Warszawy”.
Wrocław: Rada Osiedla wnioskuje o budowę chodnika przy stacji Wrocław Swojczyce. "Brakuje pieniędzy"artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Rada Osiedla wnioskuje o budowę chodnika przy stacji Wrocław Swojczyce. "Brakuje pieniędzy"
W związku z rewitalizacją fragmentu linii kolejowej z Sołtysowic do Jelcza Miłoszyc miasto zadba o i...
Czy warto inwestować w luksusowe inwestycje w Łodzi?artykuł
Pokaż artykuł
Czy warto inwestować w luksusowe inwestycje w Łodzi?
Podpowiadamy, gdzie można znaleźć wyjątkowe nieruchomości. Niekoniecznie w znanych kurortach, czy na...
[Warszawa] Jakie wieże tworzyć będą skyline Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jakie wieże tworzyć będą skyline Warszawy
Podobnie, jak w innych, światowych stolicach, także w Warszawie biznes zaczyna skupiać się w ścisłym...
Układanie płytek podłogowych – krok po krokuartykuł
Pokaż artykuł
Układanie płytek podłogowych – krok po kroku
Płytki ceramiczne to jeden z popularniejszych sposobów na wykończenie podłogi. Stosuje się je główni...
[Polska] Biura w chmurach – najwyższe biurowce polskich miastartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Biura w chmurach – najwyższe biurowce polskich miast
Lista najwyższych budynków w kraju regularnie się wypełnia, a oferta rynku biurowego jest coraz bard...
[Warszawa] Jak rysuje się skyline Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Jak rysuje się skyline Warszawy
Realizowane w centrum Warszawy kompleksy biurowe, w których powstaną wysokie wieże przyniosą miastu...
Podsumowanie inwestycji na drogach krajowych Dolnego Śląska w 2024 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Podsumowanie inwestycji na drogach krajowych Dolnego Śląska w 2024 r. [RAPORT]
Najważniejszym wydarzeniem było udostępnienie kierowcom ostatniego w województwie odcinka drogi ekspresowej S3 pomiędzy Bolkowem a Kamienną Górą. Mijający rok to w głównej mierze przygotowanie kolejnych inwestycji, które GDDKiA planuje zrealizować w najbliższych latach.  
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
[Wrocław] Ambitne plany tramwajowe w nowym Studium Wrocławia. Gdzie powstaną torowiska?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ambitne plany tramwajowe w nowym Studium Wrocławia. Gdzie powstaną torowiska?
W projekcie nowego Studium Wrocławia znalazły się m.in. plany dotyczące rozwoju sieci tramwajowej. U...
Mieszkańcy zdecydowali o kierunkach rozwoju komunikacji publicznej w mieście. Pierwszy Panel Obywatelski we Wrocławiu.artykuł
Pokaż artykuł
Mieszkańcy zdecydowali o kierunkach rozwoju komunikacji publicznej w mieście. Pierwszy Panel Obywatelski we Wrocławiu.
Wrocław od lat dzięki wielu inwestycjom przypomina jeden wielki plac budowy. Miasto to żywy organiz...
REKLAMA